|
Aktivity projektu informačního centra venkovských regionů [ Encyklopedické heslo ]Aktivity tohoto projektu vycházejí z cílů tohoto projektu: 1. nabízet návštěvníkům centra turistické informace o venkovských regionech, ubytování na venkově a v konkrétních případech je i zprostředkovávat (tato služba nebude návštěvníky hrazena, ale může být formou předem domluvené provize jedním ze zdrojů regionů na úhradu svého podílu na projektu); 2. podle přání návštěvníků vyhledávat a zpracovávat individuální plány návštěv a pobytů turistů v regionech, nabídky služeb, atraktivit, itineráře, jízdní řády atp.; 3. podle doporučení zúčastněných regionů propagovat jejich místní a regionální akce a atraktivity a rozšiřovat propagační materiály poskytnuté regiony; nebude-li těchto typů a materiálů dostatek, budou si je sami iniciativně zajišťovat (např. pomocí internetu nebo spoluprací s jinými informačními středisky, krajskými úřady, agenturou CzechTourism, Spolkem pro obnovu venkova, Českou asociací regionálních agentur atp.); 4. podle doporučení zúčastněných regionů spolupracovat s konkrétními partnerskými zahraničními venkovskými regiony s cílem reciproční propagace českých a zahraničních produktů cestovního ruchu; 5. vyhledávat potenciální návštěvníky venkovských regionů např. v rámci firemních výletů, rekreačních pobytů organizovaných firmami nebo cestovními kancelářemi; 6. podle možností napomáhat zúčastněným regionům, obcím a podnikatelům při vytváření vhodných produktů cestovního ruchu. Pro svou potřebu, případně i pro širší uplatnění v regionech bude centrum dále zajišťovat: 1. produkty pro racionalizaci práce centra a propagaci regionů a venkovské turistiky (softwarové zabezpečení, databáze nabídek venkovské turistiky, podklady pro média); 2. poradenství v oblasti rozvoje cestovního ruchu a venkovské turistiky, pořádání společných seminářů a workshopů s danou problematikou a vzájemnou výměnou zkušeností; 3. vytváření a prezentaci produktových balíčků; 4. pořádání "Dnů (týdnů) zaměřených na partnerské regiony; 5. spolupráci s destinačním managementem regionů. Předpokládá se postupné zajištění dvou stálých pracovníků centra (s jazykovou znalostí angličtiny a němčiny), doplňované výpomocí pracovníků z regionů. Ti jim napomohou lépe poznat situaci v jednotlivých regionech a zvládat sezónní nápory návštěvníků.
Copyright 1998-2024 © www.infoSystem.cz, součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule
|
Březen-na pec si vlezem. Březen-za kamna vlezem. Panská láska, ženská chuť a březnové počasí není stálé. V březnu vítr břízy fouká. V březnu vítr, v dubnu déšť-pak jistě úrodný rok jest. Březnové slunce má krátké ruce. Lépe od hada býti uštknut, než v březnu od slunce ohřát. Studený marec, mokrý máj-bude humno jako ráj. Jestli březen kožich stáhl, duben rád by po něm sáhl. Sníh v březnu škodí osení i vinné révě.
|
|
29.3.2001: Pražští zastupitelé schválili odprodej 78 procent akcií První městské banky České pojišťovně. 29.3.2001: Senát zamítl návrh ODS a ČSSD na změnu ústavy, který měl omezit pravomoce prezidenta a posílit roli stran při formování vlády.
|
Zdroj: www.meteopress.cz
|
|
|